هزینه ارسال به سراسر کشور ۱۶ هزار تومان می باشد🚚

کلاه کدام املاک پس معرکه نیست!

 

نویسنده : سخاوت سلیمی

 

تعداد صفحات : ۱۴۵ صفحه

 

ویژگی نگارشی : ساده و روان

 

قیمت کتاب : ۵۹,۰۰۰ تومان

 


معرفی کتاب
حدودا ۱۱۰ سال است که از نهاد قانونگذاری در کشور ما می گذرد و در این مدت حدودا ۱۱ هزار قانون تصویب شده است به طوریکه رعایت نکردن هریک از این مواد قانونی ممکن است پیامد قانونی داشته و باعث ایجاد مشکل گردد، حال چندین هزار فرمان اجرایی دیگری که در رابطه با این قوانین صادر شده را نیز در نظر بگیرید.
طبیعی است که پیدا کردن قوانین مرتبط با کسب و کارمان و پس از آن تجزیه و تحلیل این قوانین و کلمات تخصصی اش، کاری بس دشواری خواهد بود.
لذا ما در تیم یک دو سه با استفاده از تخصص و تجربیات هشت وکیل پایه یک دادگستری، قوانین مرتبط با مشاورین املاک را گرد آوری کرده و بر آنیم تا در قالب این کتاب آن را به ساده ترین و عامیانه ترین زبان ممکن به دست مشاورین املاک برسانیم.

 

 

 

 

امید داریم مطالعه این کتاب که ویژه مشاورین املاک و به ساده ترین زبان ممکن تحریر شده است، علاوه بر افزایش آگاهی همکاران مشاور املاک و عزیزانی که قصد ورود به این شغل را دارند با قوانین حیاتی ویژه این کسب و کار، جایگاه آنها را نیز در بین مشتریانشان به جهت دانش تازه ای که به دست آورده اند ارتقاء دهد.
توصیه ای که برای مشاورین املاک داریم این خواهد بود ، این کتاب را همیشه در دسترس داشته باشند و در موارد نیاز به آن مراجعه بکنند، حتی صرف قرار گرفتن این کتاب در جلوی چشم مشتری ها ، تمایزی بین شما و دیگر مشاوران املاک در نظر مشتری ها خواهد ساخت که مشاوران املاک از جنبه روانی این امر نیز منتفع خواهند شد

 

 

سخن نویسنده

 

در توضیحات قراردادها چه چیزی باید بنویسیم؟!