مقالات مرتبط

مقالاتی که فکر میکنیم می توانند دیدگاه شما نسبت به موضوع ملک را عوض کنند

خرید و فروش ملک در آلمان و اقامت و تابعیت

سپتامبر 9, 2021 | آموزش, خرید مسکن, سرمایه گذاری, مشاور املاک, ویژه | ۰ نظر

خرید و فروش ملک در آلمان و اقامت و تابعیت

آلمان کشوری که به عنوان یک اقتصاد فوق صنعتی، از مهمترین بازیگران عرصه سیاست و اقتصاد جهانی به شمار می رود و یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان است اقتصادی که بیشتر در شهرهای هامبورگ، مونیخ، اشتورگات و برلین متمرکز شده از با هفت کشور اروپایی هم مرز است .

 

هر کس که  مجوز اقامت دائم یا تابعیت این کشور فوق صنعتی را دریافت کند ، می توانید در کل اتحادیه اروپا اقدام به تحصیل و زندگی کند. کشوری زیبا و  با آب و هوای معتدل و قاره ای با بادهایی که از سمت غرب می وزند و ساکنان این کشور را خنک میکنند!

 

خرید و فروش ملک در آلمان برای اتباع خارجی منعی ندارد و خارجی ها می توانند در آلمان از طریق خرید و فروش ملک یا اجاره دادن ملک سرمایه گذاری کنند و همین امر موجب شده تا اتباع خارجی که تمایل به گرفتن اقامت یا تابعیت آلمان دارند خرید مسکن را راه امنی برای شروع سرمایه گذاری و پروسه اخذ اقامت بدانند.

 

کشور آلمان بیشترین پذیرش مهاجرین را در بین کشورهای حوزه شنگن دارد و مهاجرت به کشور آلمان یکی از پرطرفدارترین موضوعات امروزه امر مهاجرت است ، در چند سال اخیر کشور آلمان برای رشد جمعیتش رو به جذب مهاجر آورده است. در میان برنامه های مختلف جهت مهاجرت به کشور آلمان ، ویزای تحصیلی به جهت امکان تحصیل رایگان برای ایرانیان و ویزای کار به دلیل نیاز به نیروی کار متخصص مخصوصا در بخش های پزشکی و مهندسی بیشترین تقاضا را دارند.

 

 

حال چگونه می توان در آلمان مسکن خرید، اقامت گرفت و مشاورین املاک چگونه می توانند از این امر سود خوبی کسب کنند؟

 

به سه طریق می توان اقامت و در ادامه تابعیت آلمان را اخذ کرد:

  • ازدواج با شهروند آلمانی
  • از طریق Blue Card بلو کارت
  • ثبت شرکت و سرمایه گذاری

 

آنچه می تواند برای مشاورین املاک جالب و درآمدزا باشد همین مورد سوم است.

شرکت گسترش نوین اورتا جدیدا شرایطی را فراهم کرده تا مشاورین املاک بتوانند از این سیل مهاجرتی که در کشور شکل گرفته از طریق خرید و فروش ملک در آلمان کسب درآمد خوبی داشته باشند.

این شرکت از سال ۲۰۰۳ در حوزه خرید و فروش املاک در شهر هامبورگ آلمان در حال فعالیت است و یکی از بهترین مراجع جهت خرید ملک و اقامت در آلمان است .

 

 

مشاورین املاک چگونه می توانند از این کار کسب در آمد کند؟

شرکت گسترش نوین اورتا با همکاری تیم یک دو سه تصمیم دارد تمام سود خود را با مشاورین املاکی که مشتریان خود را جهت خرید و فروش ملک در آلمان به این شرکت معرفی کند به صورت مساوی تقسیم کند.

این سود معادل یک درصد از کل مبلغ ملک معامله خواهد بود و اما مبلغ یک درصد چقدر خواهد بود؟!

 

در شهرهای بزرگ آلمان  مثل هامبورگ ، برلین ، اشتوتگات ، مونیخ ، فرانکفورت قیمت خرید آپارتمان، از حدود قیمت ۲۰۰ هزار یورو شروع میشود و ۲ هزار یوروی آن سهم مشاورین املاکی که با این شرکت همکاری می کنند خواهد بود یعنی مشاورین املاک به ازای معرفی هر فرد مبلغی حدود ۶۰ میلیون تومان را کسب خواهند کرد.

 

اما مشتریان مشاورین املاک چرا باید در آلمان ملک بخرند؟!

مبلغ اجاره ملک در شهرهای بزرگ آلمان ماهانه حدود ۹ الی ۱۴ یورو ( به ازای هر متر مربع ) میباشد، خریداران ملک در آلمان حتی اگر قصد گرفتن اقامت و تابعیت هم نداشته باشند می توانند درآمدی دلاری و یورویی خوبی از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری در آلمان داشته باشند همچنین امکان افتتاح حساب بانکی در بانک های آلمان و انجام کارهای بین المللی را نیز خواهند داشت.

 

اگر مشاور املاکی هستید که می خواهید با ما همکاری کنید، یا اگر فردی هستید که می خواهید در آلمان و در مسکن سرمایه گزاری کنید با ما در ارتباط باشید!

دکتر رامین اکبری

شماره تماس : ۰۹۱۴۲۲۰۰۱۶۲

 

–>قیمت ملک در شهرهای آلمان<–

 

 

 

سخاوت سلیمی

بنیانگذار تیم یک دو سه

کارشناس مسکن ، مشاور حوزه املاک

 

 

محاسبه حق کمیسیون

اشتراک گذاری

۰ نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات

اختلاف متراژ در پیش فروش

اختلاف متراژ در پیش فروش

اختلاف متراژ در پیش فروش در قسمت سوالات حقوقی و ملکی یک دو سه دوستی از شهر همدان از ما پرسیده اند که :آپارتمانی را که پیش خرید کرده بودم قبل از تکمیل فروختم، حتی کسی که از من خریده بود هم فروخته است! الان موقع سند زدن ۱۵ متر بیشتر از متراژ قید شده در قولنامه شده است ،...

حق کمیسیون بیشتر بگیریم اما چطور؟

حق کمیسیون بیشتر بگیریم اما چطور؟ درشرایطی که کار بر روی بعضی از فایل‌های ملکی بعضا هفته‌ها زمان می‌برد وقتی به حق کمیسیون دو سه میلیونی ختم شود زجرآور هم می‌شود. مشاورین املاک قانونا نمی‌توانند حق کمیسیون بیشتر از نرخنامه بگیرند اما این بدان معنی نیست که هیچ راهی...

نحوه قراداد نویسی املاک موروثی

املاک موروثی و نکات ضروری برای آن اگر مشاور املاک هستید و تصمیم گرفته اید که در این شغل باقی بمانید لازم است دانش قرارداد نویسی خود را افزایش دهید یکی از مواردی که در این خصوص مهم است نکات قرارداد نویسی املاک ورثه ای است . این سه رکن را در کلیپ زیر ببینید!  ...

چه کنم وقتی مستاجر من ادای لئوناردو دی کاپریو را در می آورد؟

چه کنم وقتی مستاجر من ادای لئوناردو دی کاپریو را در می آورد؟

 بدیهی است که همه مستاجرین انسانهای شریف و آبروداری هستند ولی گاه در مواقع بسیار نادری پیش می آید که مستاجری کلا پرداخت اجاره بها را در شمول وظایف خود ندیده …

قابلیت‌های یک دو سه

اگر جزو افرادی هستید که یک دو سه ملک را فقط به خاطر محاسبه حق کمیسیون آن استفاده می کنید نگاهی به کلیپ زیر داشته باشید و با دیگر قابلیت‌ها و خدمات رایگان آن آشنا شوید و از آن استفاده نمایید.     قابلیت‌های یک دو سه: مشاوره های تخصصی با استفاده از اپلیکیشن...